January 11, 2012

605 We live in 2012

Photobucket
Nieuw jaar, nieuwe blogs. Altijd een mooi voornemen; nooit komen ze uit. Dit keer heb ik een aantal voornemens & wensen waar ik echt mijn best voor ga doen. Mijn eerste voornemen is om me minder snel te ergeren aan dingen, personen en/of gebeurtenissen. Iemand vertelde mij sowieso het woord "ergeren" niet meer te gebruiken, maar het woord "verwonderen". Klinkt ook beter eigenlijk. Mijn andere voornemen is dat ik mijn stage ga regelen naar Spanje voor in augustus/september. Vijf maanden stage. Ik ben nu bezig om iets te regelen in Valencia. Ik hoop zo dat het lukt! En voor de rest van mijn voornemens... Ik ga er maar niet verder aan beginnen, want het lukt toch nooit. Deze twee dingen ga ik me echt op richten en gewoon doen zoals ik altijd doe. 2012 is namelijk maar één dag later dan 2011. Waarom goede voornemens maken als je deze altijd kan doen, verzinnen of uitvoeren. Niet steeds uitstellen tot het volgende jaar, maar er gewoon aan beginnen. Dat is wat ik ga doen.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!